Τρίτη 21 Ιουνίου 2022

Ένα Μυστήριο για τον Μπούφο Nο 12- Γιώργος Κωνσταντινίδης & Σωτήρης Μητρούσης, γράφει η μαθήτρια ΣΤ Ξανθίππη Κόλλια

    Η σειρά <<Ένα Μυστήριο για τον Μπούφο>> του Γιώργου Κωνσταντινίδη και του Σωτήρη Μητρούση θα σας χαρίσει στιγμές γέλιου αλλά και αγωνίας για το τι θα επακολουθήσει. Κατά τη γνώμη μου είναι η καλύτερη σειρά βιβλίων που έχω διαβάσει και κάθε καλοκαίρι ανυπομονώ να διαβάσω το καινούργιο βιβλίο της σειράς που πάντα είναι ακόμα πιο αστείο από τα προηγούμενα βιβλία.
     Ο αγαπημένος μου ήρωας είναι ο Στέλιος γιατί μου χαρίζει στιγμές γέλιου καθώς όπως λέει και ο τίτλος είναι ένας μπούφος που κάνει όλο γκάφες. Αγαπημένη μου στιγμή στην εικονογράφηση του Μπούφου Νο 12 είναι εκεί που ο Στέλιος συναντάει έναν συνονόματό του και αρχίζει ένας πολύ αστείος διάλογος μεταξύ τους. Η εικονογράφηση είναι φοβερή και δίνει χρώμα στα λόγια του συγγραφέα.
     Το Ένα μυστήριο για τον Μπούφο Νο 12 είναι το αγαπημένο μου! Μιλάει για ένα περιστατικό που συνέβη στον Στέλιο, τον πρωταγωνιστή του βιβλίου, ο οποίος πρέπει να πάει στο νοσοκομείο για να χειρουργηθεί. Καθώς πήγαινε με την αναισθησιολόγο στο δωμάτιο για να τον ναρκώσουν πριν αποκοιμηθεί, ακούει τους γιατρούς να λένε κάποια παράξενα πράγματα πως θα ρεζιλέψουν δηλαδή και θα σκοτώσουν τον Κύριο Παπαδόπουλο, από αυτή τη στιγμή αρχίζει όλη η περιπέτεια...
     Άραγε θα καταφέρει ο Στέλιος να εξιχνιάσει την υπόθεση και να σώσει τον Κύριο Παπαδόπουλο;
     Διαβάστε το για να το ανακαλύψετε!

Βαθμολογία 5/5

Στοιχεία Βιβλίου:
Τίτλος: Ένα μυστήριο για τον Μπούφο Νο 12- Άτακτο Περιστατικό
Συγγραφέας: Γιώργος Κωνσταντινίδης
Εικονογράφηση: Σωτήρης Μητρούσης
Εκδ.: Μίνωας
Ημερ.Εκδ.: Απρίλιος 2022
Σελ.: 105

📚📚📚📚📚📚

Βιογραφίες δημιουργών:

Γιώργος Κωνσταντινίδης

Γεννήθηκα στον Πειραιά. Από μικρός, θυμάμαι, μου άρεσε να λέω ιστορίες. Στο σχολείο, στην παρέα, στο ωδείο και στο σπίτι. Τα χρόνια πέρασαν κι έγινα βιολονίστας, δάσκαλος και συγγραφέας. Παρ’ όλες αυτές τις… «συγκλονιστικές αλλαγές», συνέχισα να λέω ιστορίες. Στην κόρη μου, στους μαθητές και στους φίλους. Εκείνοι με παρότρυναν να τις γράψω. Τα πρώτα μου βιβλία είναι: «Η Σιρεφά και οι χαμένες νότες», «Μια πόλη, μα ποια πόλη», «Κάποτε στη Μελωδιούπολη». Όμως, δεν έλεγα μόνο ιστορίες, άκουγα κιόλας. Άκουγα και κατέγραφα τις περιπέτειες, τις φάρσες και τις γκάφες παιδιών, απ’ όλη την Ελλάδα. Τότε γεννήθηκε η σειρά των βιβλίων «Το μπλοκάκι ενός UFO». Εύχομαι η νέα σειρά βιβλίων «Ένα μυστήριο για τον… Μπούφο» να σε ενθουσιάσει και κάποια στιγμή να βρεθούμε από κοντά για να μου πεις κι εσύ τις δικές σου ιστορίες…


Σωτήρης Μητρούσης


Γεννήθηκα στον Πειραιά. Είμαι επαγγελματίας γραφίστας και… ερασιτέχνης σκιτσογράφος. Από μικρός, όποτε έβρισκα ευκαιρία, μουντζούρωνα χαρτιά, μπλοκάκια και τα χέρια μου. Τα τελευταία χρόνια κάνω μουντζούρες και στο κομπιούτερ μου. Εικονογράφησα τη σειρά των βιβλίων «Το μπλοκάκι ενός UFO» και τώρα ήρθε η σειρά του… Μπούφου! Ελπίζω να διασκεδάσεις τόσο πολύ διαβάζοντας αυτό το βιβλίο, όσο διασκέδασα κι εγώ όταν το σχεδίαζα! Καλή ανάγνωση!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου