Πέμπτη 3 Ιανουαρίου 2019

Το δικό μου top βιβλίων για το 2018!

     Η χρονιά έφυγε. Το άρθρο αυτό θα έπρεπε να γραφτεί πριν το 2018 δώσει την σκυτάλη στον αντικαταστάτη του..., άλλα τι κι αν χρονικά είναι αργοπορημένο; Το άρθρο θα γραφτεί! Και γιατί; Η απάντηση είναι απλή: γιατί το top βιβλίων της χρονιάς είναι θεσμός για τις ΒιβλιοΑναφορές!
     Μέσα στις μέρες λοιπόν του 2018 το βιβλίο μου κράτησε την καλύτερη συντροφιά απομακρύνοντάς με απ' την ρουτίνα της καθημερινότητας και προσφέροντάς μου ταξίδια απλόχερα σε κόσμους που η Λογοτεχνία παίρνει το πάνω χέρι!

     Έτσι η λίστα με τα top αναγνώσματα μου για το 2018 είναι η ακόλουθη:

1.Ένα υπέροχο, ατμοσφαιρικό, ιστορικό βιβλίο: Ιστορία χωρίς όνομα: Το κρυφό πάθος της Πηνελόπης Δέλτα του Στέφανου Δάνδολα

2. Ένα μάθημα ζωής που σε παρασύρει στην Ιστορία της μακεδονικής γης:  Γυναίκες της μικρής πατρίδας του Θοδωρή Παπαθεοδώρου

3. Ένα φιλοσοφημένο οδοιπορικό:  Γινάτι: Ο σοφός της λίμνης του Γιάννη Καλπούζου

4. Ένα κοινωνικό θρίλερ που καθηλώνει: Αμαλία του Σπύρου Πετρουλάκη

5. Ένα βιβλίο που αποτυπώνει τον Διχασμό  κάνοντάς τον βίωμα στον αναγνώστη: Η Αγαπητικιά της Σόφης Θεοδωρίδου

6. Αστυνομικό θρίλερ που... μαγεύει: Η Μάγισσα της Cailla Lackberg

7. Ένα βιβλίο γροθιά στο στομάχι: Ο δερματοστίκτης του Άουσβιτς της Heather Morris 

8. Ένα βιβλίο γροθιά στο στομάχι, όπως κι όλα όσα μιλούν για το Ολοκαύτωμα: Ιρένα Σέντλερ του Gilbert Sinoue

9.  Η αναζήτηση και Η ανατροπή, τα δύο βιβλία της τριλογίας του Νίκου Θέμελη.... Ιστορία δοσμένη με ένα τρόπο διαφορετικό, πρωτότυπο....

10. Και κάτι από την Παιδική Λογοτεχνία: Ο Γλεντζοφλέβαρος της Γιολάντας Τσορώνη-Γεωργιάδη: Ένα πολυεπίπεδο βιβλίο που μιλά στα παιδιά για τα ΑΜΕΑ και Οι Μοίρες της Αγγελικής Δαρλάση: Αγαπώ την λαϊκή παράδοση των τριών γυναικών που επισκέπτονται τα νεογέννητα και τα μοιραίνουν! 

****

          Αυτή είναι για εμένα η λίστα με τα καλύτερα βιβλία, από το σύνολο όσων έχω διαβάσει, για το 2018! Η δικιά σας ποια είναι; 

        Καλή χρονιά σ’ όλους! Το 2019 να φέρει στον κόσμο ειρήνη και ευημερία. Και σε όλους εμάς τους βιβλιόφιλους πολλά, πολλά βιβλία!

 Σημείωση: Πατώντας στο τίτλο μεταφέρεστε στον αντίστοιχο σχολιασμό μου.




          Καλή Χρονιά!

Δήμητρα Κωλέτη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου