Τρίτη 31 Δεκεμβρίου 2019

Το δικό μου top βιβλιων για το 2019!

     Λίγο πριν η νέα χρονιά έρθει βάζοντας μας στη δεύτερη δεκαετία του 21ου αιώνα είπα να θυμηθώ, όπως συνηθίζω άλλωστε, τα αγαπημένα μου αναγνώσματα για το 2019 και να τα τοποθετήσω στη λίστα με τα top αναγνώσματα μου για τη χρονιά που αφήνουμε πίσω μας! 
     Και φέτος το Βιβλίο ήταν Αναφορά στη ζωή μου καθώς συντρόφευε τις στιγμές της καθημερινότητας μου προσφέροντας μου κόσμους γεμάτους συναισθήματα, πληροφορίες, ψυχική ανακούφιση, ξεγνοιασιά καθώς και χαλάρωση.
     Αν και κάθε βιβλίο άφησε και από ένα κομμάτι, άλλοτε μικρό άλλοτε μεγαλύτερο - τι σημασία έχει; -, στο νου και στην ψυχή μου ανεξίτηλο, θα βάλω κάποια από αυτά στη λίστα των top αναγνωσμάτων για το 2019. Και είναι τα εξής :




6. Από την Ξένη Λογοτεχνία: Το χρονικό ενός πολυταξιδεμένου γάτου της Hiro Arikawa



5. Δυο κοινωνικά-αισθηματικά: ΣΑΣΜόΣ του Σπύρου Πετρουλάκη και Η κληρονόμος του ποταμού της Δήμητρας Ιωάννου


4. Δυο βιβλία για το Ολοκαύτωμα: Κασετίνα της Θάλειας Κουνούνη και Για την Ελίζα της Τζένης Μανάκη

3. Το δεύτερο βιβλίο της σειράς Οι κόρες της Ελλάδας της αγαπημένης Φιλομήλας Λαπατα, Ο διχασμός. Υπέροχο! Περιμένω με ανυπομονησία την συνέχεια!

2. Ο Γερμανός γιατρός της αγαπημένης μου Σόφης Θεοδωρίδου και Το κορίτσι της ντροπής  της Σοφίας Βόικου, δύο βιβλία που προσεγγίζουν το Β'Παγκόσμιο πόλεμο από μια άλλη, πρωτότυπη και ανθρώπινη οπτική γωνιά....! 

1. Η ανάγνωση της τριλογίας για τον Μακεδονικό Αγώνα Θοδωρή Παπαθεοδώρου ολοκληρώθηκε με τα Λιανοκέρια της Μικρής Πατρίδας και Συναξάρια της Μικρής Πατρίδας! Εξαιρετική, καθηλωτική!


      Διάβασα πολλά βιβλία κι από την Παιδική Λογοτεχνία! Ξεχωρίζω με πολύ προσπάθεια, γιατί πραγματικά μ'άρεσε το καθένα για τους δικούς του λόγους πάρα πολύ, τα εξής: 

4. Το καπλάνι της βιτρίνας της Άλκης Ζέη
1. Τα βράδια ονειρεύομαι ότι είμαι σπίτι μου του υπέροχου και πολυβραβευμένου Βαγγέλη Ηλιόπουλου


*Πατώντας διπλό κλικ πάνω στους τίτλους μπορείτε να διαβάσετε την άποψή μου για το κάθε βιβλίο!

Καλή Χρονιαααααααα


Με υγεία! 
Όμορφες στιγμές! 
Και πολλά βιβλία! 






Δήμητρα Κωλέτη 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου